Objednávka do 29 €​

DPD Kuriér: 3,90€
DPD Pickup (výdajne miesto): 2,90€
Dobierka: 1,90€
Platba kartou: Zadarmo
Platba cez Paypal: Zadarmo

Objednávka nad 29 €

DPD Kuriér: Zadarmo
DPD Pickup (výdajne miesto): Zadarmo
Platba kartou: Zadarmo
Platba cez Paypal: Zadarmo

Príjmame platby cez

EZO express

  • Vonné oleje odoslané službou EZO express budú odoslané príjemcovi doporučenou zásielkou Slovenskou poštou.
  • Doporučená zásielka si vyžaduje potvrdenie o prevzatí adresátom a preto, ak poštový doručovateľ adresáta alebo oprávneného prijímateľa na adrese nezastihne, zanechá v domovej listovej schránke písomné oznámenie o uložení zásielky na pošte, tzv. “žltý lístok”
  • Slovenská pošta taktiež nezabezpečuje doručovanie listových zásielok s potvrdením prevzatia na adresu, ak sa jedná o doporučenú zásielku väčších rozmerov, čo sa pri objednaní väčšieho množstva vonných olejov môže stať.
  • Ak pri objednávke kombinujete službu EZO express s ostatným sortimentom, platia štandardné podmienky doručenia.

Cas dodávky

Ak je tovar dostupný skladom, lehota na vybavenie objednávky je 4 pracovné dní odo dňa doručenia objednávky.
Aj podľa hodnotenia od našich zákazníkov, bežne dodávame vašu objednávku v priemere 2 pracovné dni po obdržaní.

Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamácie)

  • Garantujeme výmenu tovaru poškodeného počas prepravy.
  • Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy o kúpe odstúpiť.

Pri uplatnení reklamácie, ak by takáto situácia nastala, nám zašlite fotodokumentáciu poškodeného tovaru na e-mail: objednavka(zavináč)ezo.sk. Následne Vás budeme v pracovnom čase kontaktovať o postupe riešenia reklamácie.